Stránky

štvrtok 12. júla 2012

Frost Jeaniene - At Grave´s End


“Yeah, Life is a bitch and then you get stabbed.”   
Tretie pokračovanie série Noční lovci.
POZOR! Tento článok môže obsahovať SPOILERY!, ale samozrejme, nič zásadné vám neprezradím :)
Takže, niečo o story. Cat a Bones sú konečne spolu, dokonca sa zdá, že navždy a spolu pomáhajú polícii v lovení nežiaducich upírov. Roboty majú vyše hlavy, ale čo je horšie, Cat už pozná celé podsvetie a stále ťažšie maskuje svoju identitu.
Okrem toho, sa rad radom objavujú Bonesove bývalé a Cat napriek tomu, že je prakticky Bonesova nevesta, párkrát chytí záchvat žiarlivosti. Svadba je zatiaľ v nedohľadne a na krk im dýcha ďalšia upírka, Patra, ktorá praktizuje čiernu mágiu a takisto je na zozname Bonesových bývalých mileniek. Ani fakt, že je vydatá jej v tom neprekážal. Pekne zamieša karty a zdá sa, že v tomto boji má na vrch práve ona. Ani jej manžel nie je schopný s ňou skoncovať sám. Aby to dokázal, sa odhodlá na šialený krok. Dokonca, ani Catine schopnosti nestačia, ale ak chce Bonesa zachrániť, musí sa spoľahnúť iba na seba. Medzi upírmi vypukne vojna a kvôli víťazstvu sú ochotní a schopní čohokoľvek.
Moje dojmy:
Druhý diel sa skončil Happy endom, preto som sa s kľudným svedomím pustila do pokračovania. Bola som zvedavá, čím ma tentokrát Frostová prekvapí. Zdalo sa mi, že druhým dielom sa tento príbeh uzavrel a bude ho ťažké znovu otvárať. A ako som sa mýlila? Hneď od začiatku je v ňom plno napätia, akcie a drámy. Polícia je v koncoch, do svojich radov potrebujú nových upírov, objavia sa zombie, atentátnici, policajné zásahy v prestrojení a nové postavy, ktoré som si okamžite obľúbila. Celkom ma bavili aj Catine žiarlivostné scény, koneckoncov, ktorá žena by nestrážila chlapa ako je Bones, ako oko v hlave? :)
Bones sa samozrejme bráni:

“I know you think I was pressured into binding myself with you before, but that's not true,I always intended to marry you, kitten.”  

Nástupom Patry, dej naberá druhý dych a je skutočne napínavý a prešpekulovaný. Prídu na rad zrada, pomsta, čierna mágia a pán Drakula!! Myslela som, že odpadnem :)

“You arrogant, overpublicized, showy old bat, what are you waiting for? Aren't you the king of all bogeymen? The legend children fear will devour them if they misbehave? Come on Vlad, live up to your reputation! If you can't burn to death one Egyptian vampire chained to a wall how did you ever drive the Turks from Romania?”  

Takže, naďalej platí, že Cat a Bones sú moja najobľúbenejšia dvojica vôbec a týmto dielom sa pridali ďalší dvaja, na ktorých sa už veľmi teším v ďalších častiach. Sú to Mencheres a ako inak, Vlad. 
Frostová je geniálna spisovateľka a čo môžem na záver dodať? Ak máte radi paranormal romance plné napätia, akcie a humoru, túto knižku si nenechajte ujsť! Okamžite chcem pokračovanie a ďalšie diely! Sem s nimi! :)
p.s. Keď sa odhalila tajná milostná aférka Catinej mamy Justiny, myslela som, že umriem od smiechu! :)

2 komentáre:

  1. Pozor! Ak niekoho milujete a záleží vám na tejto osobe, urobíte všetko pre to, aby ste s touto osobou boli, som Raymond, moja bývalá priateľka, milujem ju tak veľmi, keď sme sa rozišli, nikdy na ňu neprestanem myslieť, musím niečo urobiť aby som ju získal späť, to bolo, keď som začal čítať články o tom, ako získať späť milenku, videl som článok, ktorý hovoril o ADELEKE OBA a o tom, koľkým ľuďom pomohol priviesť späť jeho milenku, kontaktoval som ADELEKE OBA na WhatsApp, všetko som vysvetlil ho a čaroval na moju bývalú priateľku, ktorá mi v ten istý deň zavolala a začala ma prosiť, a dnes sme opäť spolu, miluje ma a chichoce sa mi viac ako predtým a čoskoro sa vezmeme, kontaktujte ADELEKE OBA dnes na WhatsApp čísle +27740386124 alebo mu môžete poslať e-mail; aoba5019@gmail.com ... Je to najlepšie kúzlo, ktoré môžete kontaktovať o pomoc, vďaka neskôr

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť