Stránky

pondelok 30. júla 2012

Frost Jeaniene - Destined for an Early Grave


"That's what vampires do, Kitten. We always come for what's ours, no matter the circumstances." Bones said."

Štvrtá časť série Noční lovci.
Cat a Bones sú v Paríži na svadobnej ceste. V jednu noc sa Cat zobudí z nočnej mory a vydesene zistí, že istý upírsky veľmajster Gregor sa jej dostal do snov a ovláda jej myšlienky. Tvrdí, že Cat je jeho právoplatná manželka, ktorú Bones uniesol.
Cat si na Gregora, ani na údajný sobáš nepamätá. Upírske zákony však nepoznajú rozvod, preto Catin sobáš s Bones je neplatný... Viac z príbehu neprezradím, lebo by som zbytočne SPOILERovala...


  Moje dojmy:
 
Ďalší vynikajúci príbeh plný akcie, napätia, humoru a romantiky. Sú v ňom nečakané zvraty pri ktorých som len krútila hlavou a nevedela si predstaviť ako táto motanica môže skončiť. Je to román, ktorý keď začneš čítať, Ťa úplne pohltí a nedokážeš sa od neho odtrhnúť. Cat je perfektná, odpúšťam jej aj to, že sa občas  správa úplne nemožne. Pre Bonesa je ochotná urobiť čokoľvek, aj keď tým všetko ešte viac skomplikuje. Bones, je proste Bones. Všetko čo robí, robí pre Cat. Napriek tomu, že ho svojimi nápadmi večne privádza na pokraj šialenstva :) Ich vzťah je všelijaký, len nie nudný. Ani vo sne by mi nenapadlo, že sa dokážu takto strašne hádať. Presne ako v skutočnom živote. A ten humor... :)

"Bones has always been smart," I muttered. "His intelligence was just camouflaged under a mountain of pussy."

Moja najobľúbenejšia postava v tomto diely je Vlad. Jeho hlášky sú jednoducho geniálne.

"We have to leave!" I said to Vlad. "Now."

"Run, Forest, run!" Vlad mocked.

"Stow it, Drac," I snapped"

A ten koniec? Perfektný, už sa nemôžem dočkať pokračovania! Aby sme aj naďalej ostali v obraze čo sa týka postáv a ich vzťahov, po tejto časti odporúčam prečítať romány První rudá kapkaVěčný polibek temnot.

Naďalej platí, že Cat a Bones sú moja najobľúbenejšia dvojica vôbec a čítanie ich príbehov spôsobuje nevyliečiteľnú závislosť.

p.s. Vlad, Vlad, pevne verím, že o Tebe ešte budem počuť! :)

2 komentáre:

  1. Pozor! Ak niekoho milujete a záleží vám na tejto osobe, urobíte všetko pre to, aby ste s touto osobou boli, som Raymond, moja bývalá priateľka, milujem ju tak veľmi, keď sme sa rozišli, nikdy na ňu neprestanem myslieť, musím niečo urobiť aby som ju získal späť, to bolo, keď som začal čítať články o tom, ako získať späť milenku, videl som článok, ktorý hovoril o ADELEKE OBA a o tom, koľkým ľuďom pomohol priviesť späť jeho milenku, kontaktoval som ADELEKE OBA na WhatsApp, všetko som vysvetlil ho a čaroval na moju bývalú priateľku, ktorá mi v ten istý deň zavolala a začala ma prosiť, a dnes sme opäť spolu, miluje ma a chichoce sa mi viac ako predtým a čoskoro sa vezmeme, kontaktujte ADELEKE OBA dnes na WhatsApp čísle +27740386124 alebo mu môžete poslať e-mail; aoba5019@gmail.com ... Je to najlepšie kúzlo, ktoré môžete kontaktovať o pomoc, vďaka neskôr

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť