Stránky

piatok 3. augusta 2012

Frost Jeaniene - This Side of the Grave


Piata časť série Noční lovci.

POZOR! Keď ste nečítali predchádzajúci diel, tento článok môže obsahovať SPOILER!

Cat má 29 rokov a pred rokom sa premenila v upírku. Potom, ako v predchádzajúcom diely spolu s Bonesom prekonali všetky ťažkosti a konečne sú spolu na veky vekov, som si myslela, že príde oddychové pokračovanie, v ktorom si konečne obaja vydýchnu a nič zaujímavé sa neudeje. Omyl! Tento diel je rovnako zaujímavý a akčný, ako bol ten predchádzajúci. Rozdiel je len v tom, že sa konečne menej rozoberá ich vzťah a podstatne menej sa hádajú.

Cat, po premene v upíra získala veľmi ojedinelé schopnosti. Občas jej začne tĺcť srdce a túži po upírskej krvi. Lenže, keď sa jej napije, dočasne s ňou získa aj všetky schopnosti daného upíra. Problém je len v tom, že ona tieto novo získané schopnosti nevie 100%-ne ovládať a to jej poriadne komplikuje život.

Hlavným protivníkom je starý, známy ghoul Apollyon. V minulej časti rozšíril keci o tom, že Cat je nebezpečný hybrid upíra a ghoula. Teraz, pre zmenu, plánuje rozpútať vojnu medzi upírmi a ghoulmi. Dovtedy nebude spokojný, pokým neuvidí Cat mŕtvu...

Dej fičí na plné obrátky, akcia sa strieda s nenapodobiteľným humorom a hláškami. Sem tam nejaká romantika, ale zdá sa mi, že teraz jej bolo podstatne menej ako v predchádzajúcich dieloch. Opäť sa zídu všetky doteraz známe tváre a na moju veľkú radosť sa pridá aj Vlad Tepesh :)  Tie jeho hlášky! Som z neho úplne na mäkko. Dokáže byť vtipný dokonca aj vtedy, keď ho mučia. Je úplne geniálny, začínam ho mať radšej ako Bonesa!

To, čo sa stalo s Donom, ma šokovalo rovnako ako Cat. Na konci som ale mala pocit, že to nebolo všetko a v ďalšom diely nás čaká nejaké prekvapenie...

Neviem, kam až chce Frostová zájsť s touto sériou, ale pokiaľ sa jej podarí udržať latku stále takto vysoko, ja budem neskutočne spokojná. Naďalej platí, že Cat a Bones sú moja najobľúbenejšia dvojica vôbec.

p.s. Je tu jedna erotická scéna medzi Cat a Bonesom, pri ktorej mi hneď napadol Christian z Fifty shades of Grey. Som si istá, že by sa pri nej aj on len hlboko červenal... A v reály, by ju asi ani neprežil :)

1 komentár:

  1. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť