Stránky

štvrtok 11. októbra 2012

E.L. James - Fifty Shades Darker



Vydavateľstvo: The Writer´s Coffee Shop Publishing House, 2011

Séria: Fifty Shades of Grey 02

Detaily:
·         532 strán
·         papierová väzba
·         anglický jazyk


OMG!! Toto je veľmi, veľmi chorá kniha... Ak ste nečítali prvý diel, ( o čom pochybujem, lebo mám pocit, že ho čítal celý svet ), tak tento príspevok môže obsahovať SPOILER!
Prvý diel skončil rozchodom, Ana po výprasku počas posteľových hrátok dospela k rozhodnutiu, že toto je na ňu príliš, nechce to a končí... Opustila v 50-ich odtieňoch pokašlaného Christiana a začala nový život.

Pri tomto diely mi bolo jasné, že sa k sebe vrátia, akurát som netušila, že to bude okamžite, na cca 10 strane. To ako vážne? Po troch dňoch rozchodu je Ana na dne, zúfalá a Christian jej chýba tak veľmi, že sa 4 dni ani nenajedla... Stačil od neho jeden telefonát a ako sa hovorí okamžite bola ruka v rukáve a noha v noháve :)

Ale teraz bez srandy, to akože vážne??? Ana sa nasťahuje späť a Christian už netúži po sado-maso... No toto... Tak to ma podržte... Takáto ohromujúca zmena po troch dňoch odlúčenia??

Nevadí, aspoň sa budú môcť lepšie spoznať. Som si myslela ja. Na nasledujúcich 300 stranách som stále čakala na nejaký dej, zmysluplné dialógy medzi nimi, alebo aspoň na niečo, čo sa podobá bežnému partnerskému vzťahu. Darmo. Jedine čo som dostala bol sex. Neskutočne veľa. Vlastne okrem sexovania na 300 stranách sa nič iné nedialo. Sex vo dne, v noci, vo výťahu, na biliardovom stole, na chodbe, v sprche, v spálni.... Christian má skutočne obrovský dom a veľa-veľa izieb... Samozrejme, všetko v rámci vanilkového sexu, lebo pán Dominantný už zrazu nie je až tak náročný a uspokojí sa aj s klasikou bez pomôcok a bez toho, aby Anu občas preplieskal po zadku... To ako vážne???

Ana je rovnako otravná ako v prvom diely. Miestami som z nej mala dojem 15 ročnej pubertiačky. Jej priblblá vnútorná bohyňa ma vytáčala do nepríčetna.

Najviac ma však šokoval Christian. V prvom rade, klobúk dole pred jeho potenciou :) Je neustále pripravený, môže kedykoľvek, kdekoľvek a samozrejme niekoľkokrát po sebe :) Okrem toho sa o ňom nedozvieme nič viac. Jednu, alebo dve veci z minulosti, to je všetko. Od polky knihy ma vážne začal desiť svojim správaním.

Ten chlap má v sebe toľko rôznych osobností a pováh, koľko jeden zdravý človek nemôže mať. Tak napríklad: je dominantný, sadistický, ale zároveň citlivý a hravý chlapček, ktorý sa z duše nenávidí, neverí, že je hoden lásky, dokonale riadi ľudí okolo seba, je úspešný biznisman a kvôli tomu, aby si udržal Anu ( ženu, ktorá tak isto nie je kompletná a neustále bojuje so svojou vnútornou bohyňou ) okamžite prešiel do úlohy podriadeného otroka!!  Vážne sa obávam, že Christian je nebezpečný psychopat :)

Napriek tomu, že táto knižka má 532 strán, dej sa dá zhrnúť do jednej vety: Ana a Christian sú opäť spolu a ich sexuálny maratón je občas prerušený vyvádzaním Christianových bývaliek. 

Ak vás nedesí vzťah, ktorý po ôsmich dňoch dospeje k ponuke na sobáš tak je to kniha pre vás :)
 
Pri jej čítaní som aj v sebe objavila určité masochistické sklony, lebo som ju dočítala aj napriek tomu, že mi to miestami spôsobovalo bolesť :)

4 komentáre:

  1. :D dočtu si recenzi, kde jen pěješ chválu, jak byli hrdinové skvělí a jak se ti to moc líbilo (ironie samozřejmě), a pak si hned pod tím přečtu: "3*** príjemné čitanie" - tak jak to vlastně je?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, je to vlastne takto: kniha nemá podľa mňa vôbec žiadnu výpovednú hodnotu, ale celkom príjemne ma pobavila :)Viem, že to znie divne, ale ak ju berieš ako komédiu, tak celkom ujde :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pozor! Ak niekoho milujete a záleží vám na tejto osobe, urobíte všetko pre to, aby ste s touto osobou boli, som Raymond, moja bývalá priateľka, milujem ju tak veľmi, keď sme sa rozišli, nikdy na ňu neprestanem myslieť, musím niečo urobiť aby som ju získal späť, to bolo, keď som začal čítať články o tom, ako získať späť milenku, videl som článok, ktorý hovoril o ADELEKE OBA a o tom, koľkým ľuďom pomohol priviesť späť jeho milenku, kontaktoval som ADELEKE OBA na WhatsApp, všetko som vysvetlil ho a čaroval na moju bývalú priateľku, ktorá mi v ten istý deň zavolala a začala ma prosiť, a dnes sme opäť spolu, miluje ma a chichoce sa mi viac ako predtým a čoskoro sa vezmeme, kontaktujte ADELEKE OBA dnes na WhatsApp čísle +27740386124 alebo mu môžete poslať e-mail; aoba5019@gmail.com ... Je to najlepšie kúzlo, ktoré môžete kontaktovať o pomoc, vďaka neskôr

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť